Optimér og digitalisér forretningsprocesserne

Fashionvirksomhed

Med en standard ERP-løsning til fashionbranchen undgår du at begrænse virksomhedens vækstpotentiale. Opnå blandt andet følgende fordele:

  • En komplet fremtidssikret løsning der er let at opgradere og udvide
  • Vær i stand til at blive en bæredygtig fashionvirksomhed med CSR-dokumentation
  • Mulighed for at dokumentere dine produkters CO2-aftryk til dine kunder
  • Integrationer til markedsledende tredjepartsprodukter

Branchens udfordringer

Digitalisér din fashionvirksomhed med en fremtidssikret løsning

En af de største udfordringer for fashionvirksomheder er forældet teknologi, der begrænser virksomhedens vækstpotentiale. Uagtet om din virksomhed opererer inden for modetøj, sport, arbejdsbeklædning, fodtøj, accessories eller interiør, så er udfordringerne de samme. Alle de typer af virksomheder er nemlig følsomme over for ændrede markedsvilkår som fx lavkunjunkturer, faldende eksport, disruptede distributionsprocesser og sidst men ikke mindst kundernes ændrede købsadfærd i forhold til bl.a. krav til bæredygtig produktion og dokumentation af CO2-aftryk. Alle faktorer som kræver omstillingsparathed og agilitet. Det stiller krav til virksomhedens evne til hurtigt at kunne reagere og dermed også krav til virksomhedens samlede IT-løsning.

Måske oplever du følgende:

  • CSR-krav
  • Stigende fokus til dokumentation af bæredygtighed og CO2-aftryk - læs mere her
  • Forældet teknologi
  • Ineffektive processer (administration, økonomi, logistik etc.)
  • Disruption af salgs- og distributionskanaler

Så er det måske på tide at kigge din nuværende IT-løsning igennem i sømmene og komme på en fremtidssikret løsning, der ikke begrænser din virksomheds vækstpotentiale.

Main Hummel Logo Edited (1) (1) (1)
Georg Jensen Damaks Grey
F Engel Logo
Dilling Logo Grey
2024-10-18
Video: Optimér kerneprocesserne i din fashionvirksomhed

Video: Optimér kerneprocesserne i din fashionvirksomhed

Få et indblik i hvad vi kan hjælpe din fashionvirksomhed med i denne video.

Whitepaper

Sådan optimerer du din forretning

Vil du læse mere om, hvordan du kan digitalisere din fashionvirksomhed?

Vi har udarbejdet et whitepaper, som er for dig, der ønsker at vide mere om, hvordan en standardløsning tilpasset fashionvirksomheder kan skabe værdi for din virksomhed.

Fashion WP 1280x1280

Vi hjælper dig igennem den digitale transformation

Elbek & Vejrup forhandler og implementerer K3 Pebblestone, som er en standardløsning til fashionbranchen. Baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central understøtter K3 Pebblestone drift og udvikling af din virksomhed. Med vores løsning er du, modsat mange andre løsninger på markedet, sikret, at du ikke er låst fast af en løsning, der er dyr at opgradere og besværlig at udvide i takt med, at dine behov ændres.

Med Elbek & Vejrup og K3 Pebblestone får du en løsning, som understøtter og optimerer din fashionvirksomheds kerneprocesser. Her får du ikke oceaner af funktionalitet, som du ikke har behov for, men du får det, vi ser gør sig gældende i en lang række af virksomheder i fashionbranchen. Virksomheders behov er ikke ens, og derfor er det selvfølgelig muligt at udvide funktionalitet med moduler og extentions - nemt og gnidningsfrit.

Elbek & Vejrup og K3 Pebblestone giver dig optimale forudsætninger for:

  • Øget indtjening og styrket konkurrencekraft med optimale processer
  • Indsigt og fleksibilitet til at reagere på konstant ændrede markedsvilkår og disruptede distributionskanaler
  • Mulighed for at træffe hurtige beslutninger på det rette beslutningsgrundlag

Stærke integrationer til must-have platforme

Elbek & Vejrup kan skabe hele pakken for fashionvirksomheder. Det kan vi, fordi vi er leverandør af markedsledende tredjepartsprodukter, som er med til at give dig fuld kontrol over din virksomhed og strømline forretningsprocesserne yderligere. Elbek & Vejrup er ligeledes specialister i at lave dybe og stærke integrationer, hvor vores integrationsmotor gør det muligt at integrere til fx webshops, salgsportaler (fx Amazon, Zalando, Boozt), lagerhoteller og mange andre systemer og platforme - kun fantasien sætter grænser.

Alt dette gør at din virksomhed får en helstøbt løsning, hvor I får agiliteten tilbage og er i stand til at træffe hurtige beslutninger, hvor jeres IT-løsning ikke spænder ben for jer.

Kan I opfylde jeres CSR-mål?

 

Bæredygtighed og CSR er fokusområder i fashionbranchen. En ting er at sige, at man er bæredygtig, men en anden ting er at dokumentere det. Med CSR-modulet i K3 Pebblestone får du klassifikationer for alle produkter, råmaterialer og leverandører. Hver klassifikation er ledsaget af et certifikat og andre relevante dokumenter, der giver oplysninger om en vares eller en leverandørs historik relateret til bæredygtighed. Dermed kan I dokumentere hele produktets rejse fra a-z.

Download produktblad

K3 Pebblestone

Er du interesseret i at vide mere om vores løsning til fashionvirksomheder, så dyk ned i vores produktblad.

K3 Pebblestone 1280X1280

    Funktionalitet i K3 Pebblestone

    K3 Pebblestone giver dig funktionalitet, der hjælper dig til at drive og udvikle din fashionvirksomhed.

     

    Helt konkret får du følgende i løsningen:

    • CSR-modul
    • Størrelser og farver
    • Sortimenter
    • Sæsoner og leveringsdrops
    • Rerunners / Carry-overs
    • Kollektionssammensætning
    • Kompositioner
    • Fit, Style og andre fashionspecifikke produktbeskrivelser
    • Priskalkulation
    • Produktudviklingsfaser (PLM)
    • Målskemaer (PDM)
    • Styklister
    • Produktbeskrivelse (PDM)
    • Samples
    • Pre Orders
    • Re Ordes
    • NOOS
    • Annulleringer og erstatninger
    • Automatiske disponeringsforslag
    • Leverance planlægning
    • Konsignationsaftaler
    • Retail integration

    Er der andre funktioner du har behov for, så kan dette nemt tilføjes via extensions og stærke integrationer.

    EV Tillægsløsninger

    Vi har udviklet en lang række tillægsløsninger, som yderligere kan understøtte jeres forretning, optimere jeres processer og arbejdsgange samt skabe værdi gennem IT for jer.

    Tredjepartsløsninger

    Foruden vores egenudviklede stærke tillægsløsninger samarbejder vi også med en række af de leverandører af markedsledende tredjepartsløsninger til Business Central.

    Professionel lønadministration direkte i Business Central

    365Løn er et fuldt integreret lønsystem i Dynamics 365 Business Central. Det giver øget effektivitet og overblik, da håndtering af både løn og økonomi sker ét sted. Integrer til blandt andet e-Boks, Nets, eIndkomst og bankcentraler og få fuldautomatisk styring af ferie, fravær og fritvalg. 365Løn giver dig fuld kontrol over hele lønbehandlingen.

    Lønadministration 4

    Book et uforpligtende møde

    Få en uforpligtende snak om dine muligheder for at opnå effektiviseringer og forretningsmæssige fordele.

    Kontakt mig

    Eller ring direkte til

    Jakob Leth
    Markedschef
    +45 20 85 97 28

    JBL